All over you

Igår var det riktigt jävla hemskt mkt o göra på jobbet och idag ska vi inte ens prata om det när vi var en man kort!! Så jag kan rent bokstavligt talat säga att jag har jobbat arslet av mig och jag tror att de här 9 dagar i sträck på jobbet har utlöst förkylning, jag är helt körd i näsa, huvud och hals. BLÄ. Inte riktigt läge med allt det där när jobbet kallar och rally till helgen. 39 timmar på jobbet under veckan är väl inte helt pyton?

I går var vi hem till Tosse på inflyttningsfest, trevligt. Tom valde att stanna lite längre medans jag traskade hem med Micke o Jaqueline runt 1 tiden. När min käre sambo klampade in så tvär somnade han i sängen och snarkade som en jävla timmerhuggare. Spelade ingen roll att jag slog och skrek på han, han var okontaktbar. Så jag samlade in täcke, kudde o allt annat och smällde igen dörren och la mig på soffan. Så min tucktade kropp kanske har sin förklaring?

Vad gör man med någon som snarkar? Mer än att försöka kväva dom med en kudde eller be dem sluta andas?

Nu ska jag i alla fall sova. Mor kommer ner på visit i morgon, så det blir stan för hela slanten och sen joooooobbba kvällen.

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0