Your voice is like candy for my ears.

Idag började vi tidigt. Jag fick gå upp 7.30 för att infinna mig vid kiropraktorn som hittade 1000 fel. Jag som trodde att det var det vanliga att bäcknet låst sig och hoppat upp, men det var det minsann inte alls! En kota långt upp i ryggen hade låst sig på vänster sida, fyra kotor ner mot svanskotan var inte helt hundra och sen var det massa ledband som inte blivit uttöjda som krånglade. Ja, en hel vetenskap och nu känner jag mig lite stel och öm. Konstigt vad fel det känns o gå med två ben som är lika långa, oftast vaggar jag fram likt en anka.

Jag hade äntligen möte med min bankman idag. Han var super bra! Vi investerade lite, eller nej, MYCKET pengar i Sekura fonder, fixade fullmakt så mina föräldrar kan ha tillgång till alla konton plus att vi hade lite snack om studielån. Kändes riktigt bra att få prata med någon som är riktigt kunnig och fick lite perspektiv på vad studielån innebär! S K I T enligt han eftersom det är så fruktansvärt dåliga avtal, det är så många som tar banklån direkt efter de är klara med studierna för att betala av studielånet för att det är bra mycket enklare och bättre avtal o betala av ett vanligt banklån. Man kände sig faktiskt rätt vuxen när man satt där. :P

Och, idag fick jag för första gången på över en vecka höra Toms röst i mitt öra igen. Det var smärtsamt samtidigt som jag inte ville att samtalet skulle ta slut. HUr kan något som ska vara rätt kännas och bli så fel?


Always on my mind, always in my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0