Only 28 days left

Herregud! Det är bara 28 dagar kvar tills jag åker... Känner mig lätt stressad inför resan nu. Har inte ens börjat packa mina grejer, inte ens lite och det har blivit riktigt mycket nu med tiden, ska inte bli ett dugg kul o börja packa i hop allt igen. Fördelen denna gång är att lådorna ska in i förvaringsgarderoben och inte packas upp de kommande åren.

I helgen ska jag och Elin till Sandra! Ska bli riktigt jäkla kul och ses igen, var ju faktiskt vid jul vi sågs alla tre sist! Skönt att vi ska åka S60 hela vägen fram, det kommer gå betydligt fortare än i vanliga fall. ;) Det är nästan lite farligt med för stor motor... och jag BRUKAR verkligen inte köra över hastighet, men det S60 så går det liksom inte att låta bli. :P

Ska bli en underbar helg och bara slippa tänka på allt för en sekund och bara befinna mig i nuet.
Ibland behövs det.

Ikväll blire massa bra på tv och i morgon blire fika med Sofia och Malin J från jobbet, på onsdag blire fika med Carro och Malin H från jobbet så jag har något att se fram emot varje dag! :)

Ha det bra.

http://www.youtube.com/watch?v=a6xZ19Q2iaY  <---------favorit låten just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0