Onlinemöte

Idag var det online möte med CC och alla andra au pairer som ska åka! Riktigt bra möte och vi diskuterade riktigt mycket och fick otroligt mkt information som gör att jag inte känner några som helst tvivel inför vad som komma skall. Det är ju världens största och mest säkra organisation så det finns väl inte så många tvivel, men det finns ju alltid något man oroar sig över. :P

Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg som planerat så att inte vulkanen fortsätter spotta ur sig mer aska o skit. Jag ser verkligen fram emot att flyga med Lufthansa (riktigt fint plan med tv skärmar i varje stol och 10 olika filmer o välja på) och sen dagarna i N.Y där vi alla ska bo på en skola! :) Riktigt bra om ni frågar mig då man verkligen kommer komma alla närmare och knyta kontakter direkt. Kusin sa att det var skit nice, så det kommer nog bli super bra. :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bokat tid till ett medium i Karlstad där många av mammas bekanta gått. Hon är tydligen skit bra och för alla de som jag vet som varit där så har det stämt allt hon sagt. Så jag har lite frågor till henne som hon ska få besvara. Sen ska jag också fråga vem det är som är med mig heeeeeela tiden. Det är verkligen någon bakom mig all the time, känslan av att vara iaktagen 24/7 är jobbig, men om man får lite information om det hela så kommer det kännas lättare. Det är ju ingen som vill mig något ont, det är nog bara någon som vill se att jag har det bra. Men som sagt var, det skulle vara kul o veta vem det är.


Ja, nu blire en latte och försöka få ordning på alla papper och försöka att inte tänka på Tom för mycket. Hela min hjärna är överfull med tankar och minnen med Tom. Det är rätt jobbigt, men det kanske ni redan fattar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0