Nothing wrong

Idag har jag haft fullt upp som vanligt. Den som hinner mest, vinner mest? Don't think so.
Har spenderat tid hemma hos mormor och morfar, varit ute på promenader, raggat på Torsby med brorsan (tragiskt, I KNOW!), fikat med älskade Elin, sett på när mini kusinerna spelat fotboll, tagit en promenad med mor o Seja och nu ska jag se på tv, dricka te och kanske äta lite glass. No time to think and that's what I want!

Elin och Sandra dyker upp på tefika kl. 12 i morgon. SUPERNICE! Tänkte ta en promenad med Seja innan, en lååååååång en. På fredag bär det av mot Karlstad igen för UTGÅNG! Löningshelg o allt så det kommer bli nice med folk. :-) Plus att man kommer vara med de bästa, så en underbar kväll hoppas jag!

Vi säger så. Och fortfarande... Saknar min andra hälft så jag går sönder ibland. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0