New day, new possibilities

Nu är jag hemma i byn igen. Gick upp tidigt och packade klart det sista, varför ska jag överpacka allt? Har med mig hur mycket som helst, fast i och för sig så var det ju lite som ska med hem för förvaring.
I morgon smäller det, då drar Elin och jag på roadtrip! Ska bli kul o ha sällskap, sist var det lite långtråkigt när jag körde hela biten själv utan någon att prata med PLUS att batteriet var tomt så kunde inte ringa någon. :(

Jag sitter hos mormor och morfar nu, har precis varit in till fotografen för att ta mina bilder, ska hämta ut dem senare i eftermiddag. Ska också in till banken och boka tid till min personliga bankman för lite översikt och vad som lämpar sig bäst att göra med min(a) sparkonton. Ja, det blir nog bra.
Om några mintuer ska jag fika med kusilini Michaela, ska bli SUUUUPER nice. :)

Jag fick deklarations papper i förrgår, jag har aldrig (stor betoning på ordet ALDRIG) deklarerat i hela mitt liv. Läge för lite pappahjälp tror jag. Så det blir väl ett minus poäng i vuxenlistan där...
O i samband med deklarationen så kom jag på 1 miljon mer grjer som jag måste fixa under veckan, såsom arbetsgivarintyg och mycket mer. Jag flyttar nog ut nästa vecka också, vilket gör allting dubbelt så jobbigt.

Min andra hälft kommer försvinna och lämna ett stort hål. Ett hål som aldrig kommer att kunna fyllas med alla de äventyr som snart kommer att upptäckas, äventyren kommer bara att plåstra såren, aldrig läka det helt.
Men som vi sagt, är det vi så kommer det bli vi.
Jag älskar dig. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0