Lykke Li

Igår var en riktig skit kväll, allting gjorde och allt var meningslöst. Idag är det nya tag, men känner fortfarande tomheten, den verkar aldrig vilja försvinna. Lykke Li hjälper mot allt, jag älskar musiken, allt.
Allt det här påminner om Edward och Bella historien när han lämnar henne för att han tror att det är bäst så, den sagan slutar i det stora hela lyckligt, vår historia ska också göra det!!
Det här hålet kan fyllas igen med erfarenheter, äventyr men helt fyllt och helt hel kommer jag bara bli när du ligger bredvid mig när jag vaknar varje morgon och när du ligger bredvid mig och håller om mig inför nattens skrämmande mörker.


Jag saknar dig. <3


Tonight - Lykke Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0