Life still goes on

Då har man bott hemma drygt en dag, jag fattar det inte. Det känns bara som att han är bortrest och inte går att nå på mobilen. Hur kunde det bli så jävligt? Allting är ett jävla kaos här hemma, jag bor hos mormor och morfar nu med alla mina grejer eftersom vi bor i pyssling huset så jag blir tvingad att sova på hallen och där orkade jag verkligen inte ha alla grejer tuggbara för Seja. Så jag bor i ett eget rum i två resväskor och tre kartonger, 6 km hemifrån.

Jag saknar Tom jätte mycket, jag hatar att det står att mina relationsstatus är "singel" på facebook, jag hatar att ingenting går att ändras på och jag hatar att vara tvungen att gå igenom allting för att se vad som behövs tas med.



...och jag hatar att lillebror kom hem precis och kommer slå mig gul o blå för att jag sitter vid hans dator.
SLÅ MIG, då kanske jag känner någonting iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0