Hjärtklappning och fet ångest

Igår gjorde jag klart alla visumpapper kollade så att allt stämde (som jag gjort 3000ggr redan) och helt plötsligt står det att mitt avresedatum är den 10 maj på ett av papprena, det som kommer från USA. PANIK! Jag bytte avresedatum för bara någon vecka sedan och då visste inte kontoret i USA det. Gissa om mitt hjärta dunkade i hjärtattack tempo? Jag sov oroligt hela natten och ringde kontoret när det öppnade.

Ida lugnade mitt hjärta och sa att det var inga problem. Fyfan vad skönt att höra. Jag fattar inte hur jag inte kunde se det! Men det blir väl så när man "tror" att allt är rätt. Synd att min hjärna inte fick med sig att mitt avresedatum inte var ändrat när kontoret skickade papprena över till Sverige.  Men nu är vi fit for fight igen. :)

Laddar inför helgen otroligt mycket, ska bli ASKUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0