Härlig förmiddag!

Jag gick upp strax efter åtta idag för att hinna kolla igenom alla mina papper och ringa CC kontoret. Lika trevliga som vanligt och lugnade mina nerver med att allting såg perfekt ut! Puuuh, för man hinner bli riktigt nervös när man vet att allting är tvungen att vara 100 när man ska till Ambassaden, för man hinner liksom inte få en andra chans.

Så under förmiddagen har jag hunnit sitta i kö i 3000 år till skatteverket för att få mitt personbevis, hunnit vara på banken och fick vänta där i evigheter, men tillslut var det min tur och det gick otroligt smärtfritt. Så nu har jag allting inför besöket på måndag. :)

Jag har liksom inte ens hunnit oroa mig för hur jag ska ta mig ut till ambassaden, men det kommer gå bra. Även om jag ärvde dålig rygg och onödiga längd av min far så begåvades jag med ett lokalsinne som inte är fy skam så det kommer nog gå riktigt bra!

Efter banken så träffade jag Sofia för en fika på wayne's, hennes härliga syster Malin kom förbi en liten sväng också, riktigt trevligt hade jag!! :D Tack för det flickor!
sedan gick jag till frisören, men de hade ingen tid förrän vid 16 så jag bokade en till 14 i morgon istället, så jag hoppas det blir bra. Mina toppar är så otroligt tråkigt slitna så det är verkligen inte en enda dag för tidigt.

Så nu tänkte jag börja städa här hemma, eftersom det som vanligt ser ut som 3:e världskriget precis ÖVERALLT, då menar jag verkligen överallt. Fattar verkligen inte hur vi får till det. Varje gång det är skinandes rent så ingår vi en pakt om att hålla det snyggt och plocka undan efter oss. Det håller MAX en dag. Vet inte vad det är för fel på oss. :P Kanske därför vi passar så otroligt bra ihop?

Ja, men vi säger väl så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0