DONE!

Nu är allt betalat för Au pair året, niiiiiiiice! Hamnade på strax 9000 kr med ALLT, som visum, polisutdrag, hälsoundersökning och lite annat. Känns riktigt gött att allt är klart med det och nu är det som sagt var bara Ambassad mötet som väntas. :)

Idag hade jag en underbar förmiddag med mina underbara vänner från jobbet! Vi tog en fika och snacka massa skit och hade det riktigt härligt. Riktigt hårt att man lär känna folk så bra och så ska man åka iväg mitt i allt...
Klippningen gick bra, dock inte så kort som jag ville, när man sagt "du får gärna klippa det kortare" för 5:e gången så ger man upp... Men det blev bra, absolut. Träffade Elin också så vi planla vår resa österut och vi blev riktigt taggade! Ska bli SÅ KUUUUUL! :D

Nu ska jag packa i hop lite grejer och laga lite mat. Sen ska det packas i resväskan. Ja, det var väl allt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0