Sola skiner i Karlstad

Solen skiner på klarblå himmel så jag tänkte strax pallra mig upp och äta frukost och sen bege mig ut i det vackra vädret på en liten promenad. Idag har jag möte med min handläggare och hon skulle tydligen vara jätte bra så det ser jag verkligen fram emot. Har också ett samtal att ringa om damen orkar vara tillgänglig idag vill säga.

I går såg jag Svenska Hollywood fruar och var det bara inte tragiskt med Anna Anka? Vems liv levde hon egentligen? Knappast sitt egna, hon var ju bihanget till Paul Anka och hon verkade vara rätt ut sagt bortskämd. Usch, ett sånt liv kan ju knappast vara härligt, jag tycker hon såg deprimerad ut när hon log sitt fåniga leende och sa att hon var tvungen att vara med på varenda spelning hennes man gjorde osv...

Nej, nu verkar det som att det blir frukost.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Michaelus

Jaa solen skiner så gött =)) Jag ska snart gå in på lektion, gruppdiskussion om social konstruktion av kön idag. Spännande att se vart den debatten leder.



Jag tänkte äta sushilunch sedan, ring mig om du är i stan cirkus halv ett. Om det inte är då du har möte förstås.



Och jag kollade också på den där Ankan på tv:n igår. Vilket sorgligt liv. Och då när hon sa "Ibland kanske man inte vill följa med på de här resorna, men man måste, då är det jobbigt. Men man har inget val", då höll jag på att dö, fan vad hemskt att vara så beroende av andra. Men de andra två ankorna var inte mycket bättre. Tänk att ha så mycket pengar, men ändå va så fattig.



Puss

2009-09-15 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0