Purpel rain

Hela natten och precis hela jävla morgonen har bestått av regn. Givetvis orkade jag inte somna förrän sent då smattrandet på fönstret gjorde mig rätt ut sagt, GALEN. Och inte kan man göra något åt det inte... Mina öronproppar har ju faktiskt blivit lite utslitna så jag får nog kosta på mig nya idag. Det är inte många ni känner va som sover med konsertöronproppar va? :D Men har man en pojkvän som drar timmerstockar var och varannan natt, samt är otroligt känslig för ljud när man ska sova, ja, då är det den absolut bästa investeringen man kan göra!

Har sökt lite mer jobb idag, eller rättare sagt, MÅNGA. Hemskt nog så kan jag nog inte bli försäljare, jag kommer aldrig kunna försöka tvinga på en kund något när den sagt "Nej" en gång. Och de på jobbet vill att man ska ta emot MINST tre nej. Det känns inget vidare kan jag lova, jag kan verkligen inte. Och att det då spelar på min lön om jag har råd till hyra och mat eller inte, känns bara S K I T.

Men så fort jag insåg det så har jag hunnit skickat två ansökningar via internet och tre senare när jag ska till universitetet. Ikväll ska vi nog på bio med Jaquline och Micke. Den där nya med Brad Pitt, verkar helt okej för att inte vara en typisk Ronja film.

Nej, nu ska jag klä på mig, dammtorka sen bär det av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0