Mysdag

Sandra och jag åkte med 8-tåget från Torsby imorse och Elin mötte upp oss vid station och vi slog oss ner på Wayne´s coffe för en fika. Vi kom dit 9.45 och gick inte därifrån förrän 12.45! Så gissa om vi hade mycket att prata om och jag mådde skit bra. Jag älskar verkligen sådanna stunder, man uppskattar verkligen dom. Michaela kom och gjorde oss sällskap innan vi alla drog iväg på varsitt håll. 

Michaela och jag drog ut till Bergvik. Jag inhandlade lite hälsosnacks inför helgen då jag ska vara ensam och bara må gött. Kusin fick sig en mixer och var glad hon också.


Nu har jag anmält mig till ett event också, HOPPAS jag får det. Skulle vara skönt att få nått i alla fall, dessutom var det rätt många timmar på så lite dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0