Mondaaay

Mamma skulle på ärende i Karlstad idag kl.10.00. Vi gick upp tidigt och precis när vi ska iväg så frågar hon vad det är för datum. 14:e svarar jag. Ett skrik nerifrån och hon upptäcker att hon är en vecka för tidig... NÄSTA måndag hade hon tid. Men, vi drog ner ändå. Jag fyndade två LP-skivor på myrorna, strumpbyxor från H&M plus en fika på Espresso House och så hittade jag till min lycka en Jolly bok på en seconhand butik och det var ett skamligt pris, 1 krona!

Så om ni råkar sitta hemma med några Jolly böcker, eller era föräldrar antar jag, så hör gärna av er!
Ja, ikväll blir det tv-tittande och sova bredvid sötnooooos! <3



Vissa finns det inga hopp om att förändras...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, låter lite typiskt din mamma :p Men ni fick ju en härlig shoppingdag iaf ;D

2009-09-15 @ 09:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0