Martens helgen

Nu är då årets höjdpunkt över. Tre dagar av ständigt promenerande, ätande och hejjande är över. Årets största helg för den som vill vara i ett ständigt rus. Själv ägnade jag fredag att promenera och kolla runt, kvällen spenderades hos Lars sedan gick vi vidare till Therése och därefter till Hanne. Rätt intensiv förfestspringande men slutade vid faktoriet där Tom typ däckade i hop. Inte så himla rockigt att gå två kilometer innan broder kom... Men det var nog bara bra för Toms nyktrande.

I går gick vi runt, kvällen spenderades hemma hos Elin i nyktert tillstånd för min del och avslutades tidigt. Så mycket folk som det var inne på faktoriet har jag nog aldrig sett och kön ska vi inte ens prata om!! Shit.
Så vi köpte lite mat och sen avslutade vi kvällen strax efter tolv. Rätt skönt med tanke på att jag var jävligt trött och sliten efter dagen innan.

Idag inhandlade jag fryspåsar till lägenheten, en ny sjal en Ebba Grön LP-skiva och lite martensgodis. Jag är nöjd.

Ikväll ska jag slappna av i bubbelbadet, se på film och somna sött.


Kommentarer
Postat av: Elli

Godis är ett måste när det är marten :p

2009-09-17 @ 14:41:01
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0