Jobbintervju

Ibland behöver man vara lite envis. Jag klickade runt på platsbanken och hittade ett kanonjobb, men givetvis var det massa krav om att man skulle kunna olika planeringsmetoder för autister mm. Jag vet bara vad det är för något men har liksom ingen kunskap om hur man gör det eller sådär, en klasskompis för länge sedan använde sig av att planera skoldagen med det så det är ungefär så mycket jag vet om det.

Hur som helst så förklarade jag det och nu är jag välkommen på intervju i morgon! Helt otroligt att allting kan gå så lätt ibland, men som sagt var, jag har inte kommit i land ännu och det var fler som skulle dit. Jag håller i alla fall en tumme, för det här skulle vara underbart.

Är för den delen hemma i Torsby, vi har kapat ved precis hela dagen, ätit en välförtjänt pizza och nu ska vi snart bege oss hemmåt för dusch, tv och sen ska jag läsa lite och förbereda mig mentalt för intervjun! :-)


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0