Jag skäms över Anka

Var det någon som såg Svenska Hollywood fruar igår? Jag tror att vi alla kan vara överens om att Anna Anka saknar något i sitt liv? Jag fullkomligt skäms över denna barnsliga kvinna som har så skev verklighetsuppfattning kommer från Sverige.

Nej, jag tycker det var pinsamt att se henne igår. Kanske är det pengarna som gjort henne så, att man kan behandla folk hur man vill men inte göra det man själv vill utan göra det ens man vill, eller så är hon så. Lever vi inte på 2000 talet? Trodde verkligen en sån världsvan kvinna gick sin egen väg och inte den väg hennes man ville.
Kvinnan har ingen plikt i dagens samhälle. Hon ska vara människa and that's it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0