inglorious bastards

Igår var jag, Tom, Micke och Jaquline på bio, den omtalade Inglorious Bastards med Brad Pitt i täten en Tarantino film. Hans filmer brukar vara väldigt speciella och jag LOVAR ER, det här var den bästa film jag någonsin sett!
Den var bara så himla bra, han är en mästare på att få med så himla mycket känslor i filmerna.

Som den här filmen, man skrattade, man skvatt, man blev psykiskt illamående och handlingen var SUPER. Handlar om 2:a världskriget och de ska försöka slå ut Nazisterna, vilket de gör på en roligt men samtidigt grymt sätt. Nej, verkligen. Om ni vill se en lätt värd film, se då Inglorious Bastards! (Y)

Den tog min filmtopp direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0