I samma fotspår

De senaste veckorna har jag inte gjort så mycket annat mer än att stiga upp, äta frukost och sedan se på tv, plocka med grejor och kolla internet. Men idag har jag faktiskt lite mer att göra som inte ingår i de dagliga rutinerna. Såsom att befinna mig på ett möte för ett företag, köpa en datorväska till Tom och sedan hälsa på Elin i nya lyan. Känns skönt att göra något annat.

Gårdagen hos mr. Hjelm var skit kul, även om jag kanske var där i 30 minuter bara. Det är verkligen ett härligt gäng de där Maskingenjörerna. Alla är verkligen en pärla försig, så man kan räkna med roliga kommentarer, berättelser och ett x antal skrattanfall.

Men Sandra fick mig på riktigt roligt skratthumör igår när vi pratade på msn. xD Woooow vad jag skrattade! Tack sötnos för att du förgyller mina dagar även om du inte är här. <3

Nej, nu bör jag dammsuga och fixa lite. Kanske borde klä på mig också, pyjamasen hela dagen går inte att göra till en vana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0