Hemvisit

Jag åkte hem i fredags för att hälsa på hemma när Tom ändå skulle till Norge för att vara kartläsare på ett rally. Fick mycket gjort de två dagarna jag var hemma men ska hem på torsdag igen för på fredag gör vi sista injectionen i foten!!

Idag får vi besök av Toms farmor och farfar och syster. Ska bli jätte kul! Så vi har slavat med städgrejorna hela morgonen men nu är hela lägenheten skinande ren, vilket behövdes.

Annars vill jag bara tala om att jag har världens bästa kartläsare som pojkvän! Killen han läste åt nu i helgen hade bara hört talas om honom och ringde för han ville ha med Tom och gissa vad? DE VANN SIN KLASS! :D Så nu ville förren ha med Tom varje gång, men skolan och den där formula bilen går givetvis i första hand. Jag är bara SÅ stolt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0