Härlig dag

Idag har jag haft en heldag med mamma och mormor på stan, mamma skulle till ortopeden så de passade på att ta en heldag i stan. Mötte upp dem för en fika och traskade runt, åkte till Voxnäs, Bergvik osv. Och jag kan ju inte direkt säga att jag kom tomhänt hem. :P

Fick ett par mockavantar från H&M av mamma, skit snygga och dessutom lite varmare än skinnvantar.
Hårinpackning, toning och lite mat fick jag med och så hade gulliga mormor med sig hembakat bröd, bullar och plommon som vi fick. Gud vad gott! :-) Plommona var verkligen super goda och när jag åker hem nu så ska jag plocka med mig lite päron från vårat päronträd samt lite vindruvor från vindruvsplantan. Jag saknar frukt men det blir liksom inte att man köper eftersom man inte direkt prioriterar det.

Men det behövs ju inte nu när hösten är här med alla sina härliga och billiga frukter.

I morgon ska jag till universitetet och skriva ut lite papper, dra till stan och lämna lite papper och kvällen ska nog spenderas med Bea på en föreläsning, men det får vi se i morgon hur jag gör.

 Yes, we had a greate night! :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ahmen kom förbi mig på uni imorrn då!

2009-09-21 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0