go to sleep

Inatt sov jag inte alls gott, somnade sent och sov oroligt och skulle upp 06.10 ingen super kombination. Men när klockan ringde så hoppas man givetvis upp som en zombie och efter typ en timme så vaknar man till.
Hur som helst så skulle jag befinna mig på intervju halv åtta, jag har aldrig varit där intervjun skulle hållas så jag åkte iväg 06.45 för att inte komma försent. Jag kom till platsen 7 och fick vänta i en halvtimma... :-P

Intervjun gick bra, han skulle höra av sig men tyckte att jag passade bra till jobbet, men som sagt var så har nog jag minst erfarenhet av alla som skulle på intervju så det jag möjligtvis har chans på är 50%. Men jag tycker det var kul att jag 19 år med psykologi A&B har chans på ett sådant jobb. :-)

I morgon ska jag till posten och kolla där, ringa lite samtal osv. Det kommer lösa sig, jag har undanstoppat så jag kommer alltid klara mig, men det var ju inte precis hyra och mat de pengarna skulle gå till. Jag jobbar på att få jobb, vill jag så kan jag.


Idag blir det heldag med mamma på stan. :-)

So long.

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad var det för jobb då?=P

2009-09-07 @ 12:41:17
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0