Friday

Vad solen har skinit de senaste dagarna, dock är luften kall så det är ju inte direkt bikiniväder. Men solen får gärna skina resten av året, så man slipper det där gråa och oändligt mörka perioden. Idag ska jag tvätta lite kläder eftersom min kära sambo glömt boka tvätttid under de här dagarna jag varit borta, men idag får vi undan lite granna vilket ska bli super skönt för tvättkorgen är super full.
   Funderar även på att städa ur garderoben och ta bort alla sommarkläder och skicka med dom med mamma på måndag när hon kommer igen, då får jag också lite vinterkläder som kanske behövs framöver. Mössa, halsduk, uggs och vantar kommer inte sitta helt fel kalla mornar när man ska till jobbet. (För jag SKA ha ett jobb.)


Annars ska jag skriva lite jobbgrejor och skicka till min coach och handläggare, ta en promenix och så klart tvätta kläder. Kanske borde dra ett varv med dammsugaren och byta i sängen när jag ändå är på g, får ju faktiskt övernattningsgäster i morgon när det är kusilin mys som står på schemat. :-)





Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Frida

va fina!! :)

2009-09-21 @ 10:33:51
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0