ended up alone

I kväll blev det inte alls som vi tänkt oss. Jag hade planerat att bara sitta och glo på tv, datorn och läsa klart min jolly bok. Men så blev det inte. Vi drog och kollade på nollornas flottrace, skit mycket folk, musik och härlig stämmning. Sen var jag en god flickvän och körde killarna till Färjestad på fest, sen åkte jag hem då jag insåg att det blev lite sent att träffa Elin. Så jag köpte en liten mörk chokladkaka, egentligen är ju all choklad mörk men ni förstår kanske vad jag menar? :P

Jag måste ju säga att jag är lite besviken över killarna i Toms klass och vad dom tror om mig. Antingen så är det klassiskt bland killarna att flickvännen styr vad dom ska göra och förbjuder dom att göra saker. Tror inte de riktigt förstår att jag inte är sån. Vi är inte i ett förhållande där vi förbjuder varandra saker, bortsett från att åka till Älvdalen. Men det har ju sin anledning.
Hur som helst så ska jag snart åka till Färjestad för att hämta gänget bullriga pöjker från festen. De är otroligt härliga då, så jag får försöka övertyga dem om att jag inte är värsta Hitler flickvännen.

Om jag bjuder hem dom på en porrfilmskväll med hembakad pizza och iskallöl och servering i bikini så är jag ÖVERTYGAD om att jag ligger på plussidan. Men, jag är själv inte så övertygad av idéen. Om läget förvärras och de tror att jag har Tom i ett koppel så kanske jag kan förverkliga några av idéerna...

Värt att tänkas på. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0