Det börjar äntligen lysa i slutet av tunneln

Hege-Jeanett åkte hem idag, det var tråkigt. Men det var jätte kul att ha henne här på besök! :-)
Idag fick jag ett samtal från en tjej som läst min ansökan jag skickade in via deras hemsida och hon var jätte intresserad! Så hon skulle ringa mina referenser och sedan höra av sig om intervju. Så det känns som att jag kommit ett steg längre nu. Men det är lätt att hoppa jämnfota för snabbt, jag är inte anställd ännu.

Jag har äntligen fått min bok från stadsbiblioteket "Så länge vi båda andas", fortsättningen på Bellas och Edwards kärlekshistoria. Jag måste ju medge och avslöja att berättelsen eller sagan som jag hellre vill kalla den, ett snäpp vassare. Den är underbar. Jag är såld och förälskad i sagan, jag vill vara vampyr!! Inte sitta här och vara arbetslös och leva ett vanlig dödligt liv...

Böcker påverkar. Men jag tror absolut att de måste få en engagerad grupp att förbjuda böckerna så som de höll på med Harry Potter, för det finns många där ute som blir så engagerade att de kanske börjar tro att de är vampyrer. Det finns stor risk att vampyren börjar härja här på Kronoparken och jag känner mig personligt ansvarig för mina handlingar. :-D


Btw, någon som sett idol Olas reklam på tv:n om eniro? Lätt att se vem han försöker efterlikna med sina blonda lockar som han låtit växa ut. Det skriker populära Björn långa vägar, syn att Ola aldrig uppnår samma effekt. SLISK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0