Back home

Just nu är jag i mitt andra hem för idag var det tandläkaren som stod på schemat. Allt gick bra ska dock dit snart igen för att lägga på en liten grej på min fläck jag har på ena framtanden som jag fick efter att jag "dödade" min mjölktand genom att slå i den så att den blev svart och trillade ur. Annars såg allt bra ut.

Annars har jag satt ihop mina studentkort och skrivit på alla tackkort och ska försöka dela ut dem så fort som möjligt, två får följa med till Karlstad då de ska till B&J och familjen Trömborg. Sandra var även här på besök, vilket var väldans trevligt! Pratade om ditten och datten sen var jag tvungen att köra ut henne då jag skulle vara chaufför för lillebror som skulle till sjukan och bli försäkrad om att han inte hade svininfluensan. Kan meddela er att det var grönt ljus, han lider inte av knorrsjukan!

Jag besökte även en gammal god vän till mig. Den gammla vännen i fråga är en snart 90 årig dam som ligger mig kärt om hjärtat och gissa om hon blev glad över att jag kom förbi! Det värmer så mycket när man ser hur glada dom blir över så lite.

Farmor har tillochmed varit här, jag fick en bok av henne som handlar om hennes mammas mormors mor Hulda. En kvinna som vägrade gifta sig innan hon fick barn. Hon ville ha barn men ville inte gifta sig och var givetvis omtalad och utpekad. Längtar efter att få bläddra på i den nu snart. :) Gammal historia är det bästa jag vet! Fick dessutom några bilder av henne från då pappa var liten och FY SJUTTON vad jag är lik han då han var liten, man kan knappt se skillnad på oss om man jämför bilder. Så jag kanske får erkänna mig slagen. Jag är far min upp i dagen!

Promenixen med michaela var lovely. Lagom temperatur och luften var frisk.

Natti. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0