Au-pair möte

Jag gick upp tidigt idag med för att besikta Toms bil. Det gick bra och nu på morgonen har jag ringt lite olika affärer om jobb och så håller jag på att tvätta. I kväll blir det au-pair möte med kusilini, ÄNTLIGEN kommer vi iväg. Antar det blir en toppenkväll, tjejen som jag haft kontakt med är kanon.

Annars fortsätter livet som det brukar, i morgon ska jag till ABF igen för att träffa min Jobbcoach jag hoppas att det går frammåt.

Var det någon som såg Roast på Berns igår? Alla höjdarkomikerna skulle grilla Björn Gustafsson och det var riktigt bra. Riktigt kul, höjdarpoängen gick till Björn själv när han snöt sig i en tusenlapp efter att alla de andra grillat honom och tjatat om att hans karriär varit den sämsta någonsin. Riktigt lustigt. ^^


Nej, nu ska jag jobba vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0