Ändrad framtid

Idag hade jag ett möte med min jobbcoach för första gången och vet ni? Hon var jätte bra, hjälpsam och kom med en ny plan inför mitt år som arbetssökande. Jag ska istället vara ute på praktik eftersom många vill ha en långsiktig lösning och det kan inte jag erbjuda eftersom jag ska till USA. Men nu har vi gjort en liten framtidsplan och jag är mer än nöjd! Dessutom kommer jag flytta fram resan tre månader som det ser ut nu.


Efter mötet så fikade jag med Elin och Lisa, pratade om den kommande brakhelgen och den ser ljus ut. Dessutom är det sista med Lars innan han ger sig ut i stora världen så jag längtar med stormsteg!!

Kollade ni Ellen klippet? Visst var det kul? :D
Men här kommer det ett nyttigt klipp när John Mc cain, president kandidat mot Obama, var där och skulle förklara sig när ellen frågade varför han inte tyckte att homosexuella skulle få gifta sig. Ellen är homosexuell och hon lyfter verkligen frågan, är inte hennes kärlek lika mycket värd som hans?

http://www.youtube.com/watch?v=t7NZoN-LXxI

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0