30 september

Idag vaknade jag rätt tidigt och läste ut den sista boken om underbara Edward och Bella. Det var tråkigt, men jag kan ju lätt säga att det var värt att vänta!! Efter det tog jag ett rejält träningspass med både styrka och kondition, jeansen börjar passa bättre så det är påväg åt rätt håll. (Y)

Nu ska jag skriva mitt brev till min kommande värdfamilj och i morgon åker jag hem med moster och mormor så jag slipper ta det där jävla tåget. På fredag smäller det, kan berätta då om hur jävla smärtsamt det är. Inget jag rekomenderar så låt bli att paja kroppsdelar!

Ja, det är väl vad som händer under dagen idag. Kan ju lägga till att jag ska tvätta och plocka undan lite innan loverboy kommer hem och lagar mat.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0