Uppgiven och arg

Jag har haft en otroligt hektisk dag på jobbet idag, konstant stress i över fyra timmar. Lång kö precis heeeeela tiden. Så direkt efteråt drog jag till Elin för lite myspys eftersom lägenheten var bokad av maskinisterna som INTE orkade ha egen fest utan var tvungna att occupera just den jag bor i.

Vad tror ni jag möter när jag kommer hem? Jo, hela hallens golv är klassblött i nått jävla klet, ett ljus står och brinner för glatta livet, ölburkar, glas, flaskor, allting, ÖVERALLT. Och som om det inte vore nog, det luktar tamejfan RÖK i precis hela jävla lägenheten.... >.<

Jag blir arg, även om jag vet att det lätt ser ut så efter fest men att behöva komma hem till nån jävla unkarlslya (ja så såg det ut....) och som dessutom luktar detsamma, det är inte alls kvällens höjdpunkt. Nice o äta frukost i allt det där sen i morgon när jag går på passet 13.00 istället för 17.00. Tror inte precis Tom är vaken till 09.30. FUCK! Hur många utav er där ute orkar sitta och äta frukost i mängder av gamla halvfyllda ölburkar, glas och spritflaskor med en äcklig bakfylla lukt i näsan och samtidigt försöka ignorera den äckliga röran som både befinner sig där du ska äta och göra frukosten?

Fy fan. Ibland känns det fortfarande som att jag liksom ÄR och BOR hos Tom, inte att vi bor tillsammans i VÅR lägenhet, varken han eller övriga ensamboende classmates verkar se det så.

Balle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0