The day after

Gårdagens kväll blev typ obefintlig då alla i kd skulle hem eller på arvika marten, sen låg några sjuka, jobbade eller var bortresta. Hur prickat var inte det då? Men då får jag en anledning till att ha en ny fest sen... ;)
Bea, Jonas, Marcus och Sofia kom och förgyllde kvällen tillslut, det var skit trevligt! Vinet flödade och vid tolv låg vi tre tjejer däckade på rad i sängen! ^^ Så i morse kan jag lova att jag inte alls mådde bra, men vi drog hem till torsby efter lite frukost på Burger King. Det var välbehövligt.

Så nu har jag umgåtts med min nya "lillasyster" hela dagen. Så otroligt fin och sällskaplig, lydig ja, allt man kan tänka sig. I morgon tänkte jag ta en morgon promenad, jag hoppas att foten är i ordning bara.
Sen tänkte jag hitta bilder till mitt kollage, åka till skolan och få tag på min referens till mitt sökande och sen är det klart. En fika med tremänning, träffa kusiner osv. Ska bli myyyyyys. Skönt o komma hem ibland och bara landa lite, slippa tänka på massa saker och bara bli uppassad med mat o allt sånt.

Skönt o komma hem och vara mammas och pappas lilla flicka igen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0