T R Ö T T

Idag hade jag äntligen en liten kortare arbetsdag, men det hindrade mig ju inte för att jobba över en timme. Mina fötter värker otroligt mycket men plånboken mår bra. I morgon har jag heldag, lördag blire kväll och söndag, DÅ är jag äntligen ledig och kan samla krafter inför en ny hektisk vecka.

Var inne på MAXI efter jobbet och köpte med mig lite te, c-vitamin och chokladpudding som jag och Tom ska mumsa på nu. :-) Första gången på länge vi har lite extra tid tillsammans, så vi ska mysa ordentligt eftersom han ska ut i morgon. eftersom killarna i hans klass inte vill ha fest så har Tom offrat sig (än en gång) vilket betyder att jag håller en tumme för att Elin är hemma i kd i morgon så jag kan spendera en mysig kväll med henne.

Det märks hur det blir i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0