Söndag 18 okt.

Vi kom hem rätt sent i går, efter tolv någon gång och efter att ha kört i lite mer än två timmar så jag var inte sådär rockigt pigg när vi väl kom hem. Det var en mycket trevlig kväll igår, god mat och ett underbart sällskap! Like always. :-) Idag hade jag planer på att ta en promenad, men solen gick ner och allt som jag gjort nu under morgonen tog sin tid så jag tar en tur på maskin efter att jag kommer hem från jobbet ist.

Har just kollat typ varenda youtube klipp för New moon trailern och de innehöll mkt information, jag hittade ett som typ sammanfattade hela filmen kändes det som, lite tråkigt, men samtigt så blir jag bara ännu mer sugen på att se den! Cirkus en månad kvar, sen smäller det. Right Elin? ;)

I morgon har jag lagt mina planer till att åka hem, om jag inte ska jobba. Har ju inte fått mitt schema ännu men hoppas verkligen jag är ledig på tisdag då jag ska till tandis och lägga på lite plast på en fläck jag har på ena framtiden som jag onödigt framkallade vi en ålder av 6 år, då jag satt och klängde på kökssoffan och trillar och slår tanden i det gamla stenhårda ekbordet. Tanden blev kolsvart och dog och lämnade efter sig en liten fläck.

Ja, uppdaterar efter jobbet, hemma vid 20.
Tjo.

Kommentarer
Postat av: Elli

Verkar jobbet bra? Funderar på att skriva in mig så som du gjorde på nätet =)

2009-10-18 @ 23:41:40
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0