Slow day

Jag sov inte precis länge idag. Kanske för att det är den 3:e helgen, vilket innebär att vi har två galna tvillingar som bor här. NOT NICE när de vaknar så jäkla tidigt och för sånt jäkla väsen, inte nog med att jag inte orkade somna i förrgår så uteblev sömnen nu istället på morgonen... Men, så är det.

Seja har dragit med pappa till skogen så jag sitter och klistrar i hop lite kollage och skriver de sista papprena. Ska snart dra till mormor och morfar och äta hemgjord pizza. I kväll ska jag och Jacqueline på bio, hon fick fria händer så vi får se vad ögat fröjdas för i kväll. ^^ Funderar även på att hänga med Tom ut senare, som chaufför, jag vill DANSA. Eftersom utelivet hemma i kd är avsevärt mycket bättre än här i Torsby så skulle det vara jäkligt kul att komma ut lite. Att inte dricka rör mig inte i ryggen.

På måndag smäller det, för då ska jag på introduktion och provjobb. Jag känner mig verkligen lättad nu när det äntligen börjar röra sig framåt. Det är inte för så länge och jag har positiv attityd till jobbet, det kommer gå så bra! Så det fixar sig tillslut, som jag sa ifrån början. "Det löser sig" och nu bannemig är det just vad som händer, det har börjat löst sig!


Nope, här kan jag inte sitta hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0