S L A P P

Igår gick jag och Jacqueline på bio, The ugly Truth. HELT JÄVLA KANON! Jag har aldrig skrattat så mkt åt en film tror jag, det var vissa scener där INGEN i salongen inte skrattade. Nej, SE DEN om ni inte gjort det, väldigt värd.
Sen hämtade vi våra killar vid universitetet och drog till stan, Arena och bartömmning stod på schemat. Jävligt lång kö, men in kom vi och dansade och pratade.

Dock hatar jag, jag menar det verkligen, jag HATAR tjejer som blir så jävla bitchiga när de dricker. Det stod ett gäng tjejer bredvid oss igår och drack vatten, helt plötsligt kastar någon av de tre idioterna sitt vattenglas i golvet så det skvätte vatten på mig. I ren reflex tittade jag på dem och de på mig och så fnissade de, givetvis. När de sedan gick kastade en utav dem sitt vattenglas på oss. Sedan skrattade de och sprang iväg.

Okej, ingen big deal, men jag förstår fortfarande inte poängen. Så där stod vi fyra med klassblöta fötter och letade argsinnta efter de störda idioterna. Hade jag fått tag på dem så hade jag frågat från vilket jävla land de kommer ifrån där det är okej att kasta vatten på folk. Aya, vi hade det kul ändå, även om det plaskade om oss när vi dansade runt där. Hemma 03.00 därav en sen natt och sömnig morgon.

Idag har jag fördrivit lite tid på stan, köpt svarta skor till jobbet i morgon, lämnat min favoritbok på biblan och rännt runt lite i affärerna. Fikan med Elin blev inställd för hon fick besök hemifrån, så vi planerade in den i veckan istället. Så nu sitter jag här hemma i en smutsig lägenhet som borde städas från grunden, men vi är inte så motiverade idag. Borde också plocka bort mina sommarskor och kläder... BLÄ.

so long.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Japp, ska till USA i ett år.

2009-10-11 @ 17:08:25
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0