Provanställd!

Introduktionen gick kanon igår och jag skrev på pappret, jag är provanställd! Min chef sa att vi kommer bli anställda ganska fort efter vår prövotid och min nuvarande deltid kommer bli mer sen. Sa jag inte att allt skulle lösa sig? :-P Så i morgon ska jag göra min första dag och det ska bli super spännande, dock börjar jag mitt i lunchen coh stressen så jag hoppas verkligen att jag hänger med.

Men personalen verkade super bra så det blir nog inga problem. Äntligen har jag något att göra om dagarna!
Elin och jag tog en fika i dag och det var väldigt nice, har inte sett henne på jätte länge så det var mysigt.
När jag kom hem så städade jag hela lägenheten vilket var behövligt! Så nu luktar det och ser fräscht ut.


Nej, nu ska jag fortsätta se Gossip girl. LOVE IT.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det för ngt jobb:)?

2009-10-13 @ 16:44:45
URL: http://aoppaopp.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej :D!



Ja jag älskar det, händer alltid något. Superbra tidsfördriv. Fast det är väl en riktigt tjejserie kanske haha, Olle tittar ju men han ser väl hellre på ngt annat =P



Ne tiderna för de nya avsnitten var ju inte den bästa, passar aldrig så man kan se :s



Just nu är jag nere i gbg hos Olle, har jämt tagit körkortet nu så. Extrajobbar ibland, tränar, läser matte c på distans osv. Vad gör du?:) Vart ska du jobba :D?

2009-10-13 @ 19:16:08
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0