Pirrig mage

Jag började min solskensdag med en frukost bestående av youghurt med linfrön och gojjibär på toppen, knäckebröd och ett glas Tranbärsjuice. Så jag ska bara äta en lunch sedan innan jag drar ut till Våxnäs och till min förhoppningsvis nya arbetsplats. Det är med blandade känslor jag kommer gå in med genom dörren. Både nervöst men samtidigt spännande och jag hoppas givetvis på att jag kan vara där de kommande 4,5 månaderna innan jag reser.

Natten var inte så god i natt, kanske för att betongkuben vi bor i, aka. vår lägenhet, förvandlas till en iskub när graderna börjar sjunka. Så jag kan lätt garantera att man önskade att man bodde mitt i blocket så man hade en granne på varje sida, men när fallet inte är så så har jag sovit med mina ulltofflor i flera nätter eftersom min cirkulation är värdelös i fötterna. >.<

Aya, nu ska jag göra mig i ordning lite.

so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0