Ny familjemedlem!

Idag när jag kom hem från sjukhuset (som förövrigt tog två timmar längre och gjorde bedrövligt äckligt jävla ont!) så säger pappa: "Ska vi köpa hund?" och i nästa sekund så har han ringt en familj som hade en valp till salu och mamma och pappa skulle iväg och titta på den när jag skulle till tåget.

För tio minuter sedan fick jag reda på att vi fått en ny liten flicka i huset! Seya heter hon och är tydligen jätte söt. Pappa har tjatat om en jakthund sedan länge och idag slog hans dröm in. Jag kommer inte ihåg rasen, men hon påminner om vår förra hund och det är en ras som inte skäller mycket, är lugn och vill vara social och verkligen vara en del av familjen! Så när the big sister flyttat ut så ersätts jag med en hund.

Men det känns jätte bra, även om jag vet att det dröjer innan jag får se henne och innan hon lär känna mig som en familjemedlem.

Var bara tvungen att berätta, jag är så glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0