Norway

I går fick jag jobba över 1,5 timme vilket min plånbok blev jätte glad över! Jag fick även stort beröm för min insats första dagen då de tyckte att jag var otroligt lättlärd! Så igår fick jag sköta grillningen och alla fritösgrejor under den hårde ruschen vid lunch och eftersom det var fredag så var det extra mycket. Fick även sköta waistlistan som innebär att man ska väga och skriva ner det som är för gammalt i ett schema mm. Så det känns verkligen att det börjar gå frammåt. :-)

Men nu befinner vi oss i Norge, vi åkte igår till Toms farmor och farfar för att sova över där, de bjöd på pizza och givetvis sitt otroligt härliga sällskap! Jag älskar att sova där för sängen, kuddarna och täckena är så otroligt underbara, så gissa om jag njöt förra året när vi var husvakt åt dem i 2veckor? Enda nackdelen var att det fanns en klocka inne i rummet som tickade så där stressande ni vet? Tom hörde givetvis ingenting även om klockan befann sig ca: 30 cm från hans öra. Men jag kunde ju inte ta bort klockan eller dra ur batterierna, jag kan ju inte börja ta bort inrdening pga ett tickande. Tillslut orkade jag somna och sov magnifikt!

Härlig frukost med den fina utsikten och nu är vi hemma hos svärfar och ska umgås under dagen och kvällen och för att äta, vi drar hem till lägenheten senare och det blir en mörk tur hem med Polon.
Uppdaterar i morgon innan jag drar på jobbet.


so long.

Kommentarer
Postat av: Elli

Dom är jättegoda! KÖP :D

2009-10-17 @ 19:34:31
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0