Motivation, tack.

Det är vackert väder idag så Bea och jag ska ut till Skutberget senare i eftermiddag för en powerwalk med styrkestationer. Ska bli super nice! :)
Egentligen borde jag idag städa min garderob, den är inte alls nice eftersom jag istort sett har noll koll på vart jag har mina kläder, men jag vet inte riktigt om jag orkar det idag? Hmm.. vi får se. Borde också ta tag i städningen, det är inte direkt clean här och det är endast för min egna skull. Tom vill helst städa varannan månad, DÅ tycker han att det börjar bli dammigt och skitigt. Tydligen ser vi saker och ting med helt olika ögon.

Har inte bestämt mig om jag åker hem i morgon, känns lite tungt just nu bara. Allting som händer hemma får mig liksom att känna mig, bortglömd på något vis. Brorsan har tagit mitt rum, fått nya tapeter och nytt golv, allt det som jag ville ha för flera år sen. Det är väldigt dumt att tänka så när mina föräldrar alltid ställt upp för mig och hjälpt mig. Så nu får jag försöka få bort den tanken och vara nöjd. Jag bor med min pojkvän i en mysig lägenhet och har förhoppningsvis jobb snart.

Sådär ja, nu känns det redan mycket bättre!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Fy attans vad vi är bra!! Puss på dig gumman

2009-10-08 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0