Lördag

Här är himlen öppen, det bara öööööööser ner. Tom's luleå kompisar är här nu och kollar matchen mot Färjestad, så jag har gömt mig. Något de tre där ute i soffan har gemensamt är sitt intresse för sport och sitt otroliga engagemang, de skriker, svär och stampar i golvet. Så jag tänkte ta en varm härlig dusch nu, göra mig i ordning för senare i kväll kommer det folk. Dock ligger ju halva gänget nersjukade så vi blir inte så fruktansvärt många, vi ska ta igen det när alla de andra sjuklingarna blivit friska ist.

Jag är fruktansvärt sugen på Glada Ankan ikväll, men min fot är inte riktigt i form för en dansande utekväll. Den känns hel konstig, men förhoppningsvis blir det bättre framöver. Vi fick besök av Tone, Svein og Oliver förut! Jätte kul att de kom på besök när de var här i trakterna. :-) Jag tycker så mycket om dem alla!

I morgon åker vi nog hem över dagen, jag måste ju hälsa på guldvalpen vår. Pappa skickade bilder igår och jag tror inte jag kommer ha några problem med att komma överens med henne. Hela familjen är helt såld på henne och hon var tydligen jätte myssjuk, hon hoppar upp i knät och vill pussas och mysas mellan varven då hon leker. Gissa om jag vill heeeeeeeeem!

Nej, duschen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0