Jeg er trött

Nu är jag äntligen hemma efter en mysig eftermiddag med sötaste Elin. Middag, shopping och skratt på Bergvik. Danke sötis! :-)

Mina fötter gör ont och det känns som om jag har träningsvärk i heeeeeela kroppen. Varenda muskel gör ont och fötterna ska vi inte ens prata om!! Jag stängde igår vilket innebar att vi stämplade ut 01.20 efter mer än två timmars konstants tung städning. Men pengar. I morgon ska jag också stänga för jag går passen då en annan tjej är sjukskriven, så i morgon ska jag bara slappa ordentligt och kanske ta en promenad i det förhoppningsvis vackra vädret.


Jag köpte en mörk chokladkaka förut som jag tänkte mumsa på till DH sen. :-)
Men NU ska jag mysa med min sambo (som jag knappt sett de senaste dagarna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0