It's real

Djupt andetag. Jag är så nära allting nu och det går med rasande fart. Fick ett samtal från Malin, min ansökan var så bra så hon fullkomligt tvingade mig att komma på intervju, vilket jag tyckte var jätte kul! Det kommer bli en gruppintervju eftersom jobbet handlar om team work så de vill se hur man är i grupp, sen därefter kommer man på en personlig intervju.

Allting går bra med sökandet och snart åker den iväg när alla papper kommit tillbaka osv. NICE.
I morgon ska jag till sjukan och få ont, ont ont.. Men det kanske är värt det? Min fotled har börjat krångla igen, så det kanske är dag för en ny omgång. Hoppas bara inte att det blir biverkningar, jag klarade mig ju galant sist, så håller en tumme för att jag inte behöver stanna hemma på lördagkväll istället för att inta the dance floor på Glada Ankan.

Vi säger så.

(!) Just det, nu märks det att min familj har suddat ut minnet av mig. Tapeterna är typ borta, min säng är borta och jag sover nu i ett eko-rum på nån jävla gammal madrass!! (Ja, jag tycker synd om mig själv...)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad är det för jobb eller nåt du söker?=)

2009-10-05 @ 10:13:48
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vad är det för jobb eller nåt du söker?=)

2009-10-05 @ 10:14:02
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0