Intervju dax

Jag börjar faktiskt bli nervös nu, för om en timme cirkus så drar jag på intervju. Det är inte intervjun jag är nervös över, eller jo, men grejen är att vi är 10 stycken som kommer göra den SAMTIDIGT. Ja, prcis, en gruppintervju. Den som lyckas göra bra intryck och visar att den fungerar i grupp kommer gå vidare till steg 2 som innebär en personlig intervju.

Så därför gäller det ju till varje chans att sticka ut och vara på allerten. Undrar även hur det går till för att kunna utse de som ska gå vidare till steg 2. Kanske det är något av ett litet grupparbete? :-P Jag har ingen aning. Jag vet bara att jag börjar bli lite nervis inför de 9 andra människorna som är ute efter samma jobb som jaaaaaag!

Nu ska jag plocka här hemma och göra mig i ordning, så jag slipper känna för mycket innan jag ger mig i väg.

SO LONG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0