Hva driver de me?

Jag steg upp tidigt idag, 06.40 närmare bestämt vilket inte var helt underbart efter en hemskt sömnfri natt med massa hamburgare i skallen. Men tandläkaren stod först på schemat och ingenting hände. Det enkla som att sätta på en liten plastgrej på den gula fläcken började med att de pillade upp något på tanden, slipade ner och hela tanden gör ont och känns sträv, precis som om de slipat med strävt sandpapper. Det var allt som skedde, min tand blev sträv och jag fick fundera vidare på om jag vill att de slipar en grop i tanden och fyller upp den med fyllning som liknar min tandfärg. Men det vill jag ju inte, speciellt inte när det krävs underhåll på den tanden i flera år och jag har inte tänkt ha extra utgifter på just tänderna.

Nåväl, när jag körde lillebror till skolan så passade jag på att gå in till skolsköterskan som precis var på väg till Karlstad. Hon hade alla mina papper på vaccinationer så det är äntligen klart, wiho!

Nu tänkte jag motionera lite, köra lite styrka och sen lägga mig i bubbelbad med tidningen Chic och ett glas med varmt vatten och förkylningshonung för halsen. Kanon kur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0