Härlig höstdag

Jag har faktiskt hunnit med ganska mycket nu på morgonen. Hunnit tvätta kläder, plockat undan, diskat och har varit på en härlig promenad med Bea runt om i området här uppe och hittade faktiskt ett jätte fint villaområde!!! (?) Ja, det säger jag då. De där husen såg inte ut att höra hemma här på Kronoparken iallafall. Bea och Jonas drar på kryssning i karribien om två veckor, gissa om jag överväger att hugga av mig benen och åka som handbagage? :-P  Men mina resor kommer också inom kort, så jag har mkt att se fram emot!

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan gå mot universitetet där Michaela finns och därefter ska vi ta bussen till stan för en fika på espresso house. Jag ska även fixa det där donation kortet som jag tänkt på så länge nu, för jag vill verkligen kunna donera mina organ om jag skulle råka dö i förtid. Rekommenderar er alla att göra det, tänk på att NI inte kommer att behöva era organ när ni väl har dött, men någon annan där ute kan överleva tack vare er. Tänk vad glad familjen skulle bli när de får höra att det finns ett hjärta som matchar deras barn, jag tror inte det kan finnas något mer värdefullt än att kunna göra det. Göra något så enkelt som att ge bort något som du ändå inte behöver.

Men givetvis är det upp till var och en, men Jag skulle rekommendera er att göra det.


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha ja! Vi kan diskutera musik tillsammans, kanske är på samma nivå ?:P



Ja eller hur är den häftig? :D

Har fått hjälp av Caroflina. htt:p//caroflina.blogg.se

2009-10-15 @ 11:28:01
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0