Goder morgon sunshine!

Jag vaknade av strålande väder i form av klarblå himmel och sol! :-) Har precis lagt i tvätten och hämtat gårdagens post, som var till mig och från mitt efterlängtade försäkringsbolag med en ny summa som åker in på  sparkontot!!! Jag ska verkligen inte klaga, 6 siffriga belopp är mer än lovely. ;)

Nu tänkte jag avnjuta en god frukost, göra mig i ordning och vänta på tvätten och sedan bege mig in till stan för att se om de har jeansvästen där samt om de fått in mina röda jeans. Tänkte även ta en underbar promenad runt sundsta, slingan runt är jätte fin och ligger nära stan. Sen ladda inför jobbet, vilket inte alls lockar idag, hade faktiskt varit skönt med en ledig dag i alla fall. Men än EN gång, pengar är pengar och tyvärr överlever vi inte utan.


Ha en fin dag kära läsare.


Kommentarer
Postat av: Elli

Ja igår var vädret underbart, sol och allt. Idag är det lite sämre men det regnar inte iallfall :)

Funderar lite ang den där ansökan man fyller i på nätet, kanske kan ta det via msn framöver ?:O



2009-10-28 @ 12:29:28
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0