Give me something

Jag är trött, kanske för att jag jobbat rätt mycket de senaste tre dagarna och tempot gör att man bli utmattad både psykiskt och fysiskt, men det är kul då arbetsuppgifterna är varierande. Jag såg mitt schema för denna vecka och insåg att jag jobbar fem dagar och jobbar redan mer än jag borde så jag är otroligt tacksam! I dag skulle jag jobba 12-15 men det passet ändrades till 17-01 så jag får in många timmar extra där. Dock är städningen inte alls kul, men men.

Har hälsat på Bea idag över en kopp te och trevligt prat i nästan tre timmar! Efter det tog jag adjö av den resande damen som åker på kryssning i Karribien i en vecka och spenderar en vecka på fastlandet i U.S. Jag tog en promenad därefter och sitter här nu och borde göra lite mat att äta, men väntar nog en timme till.
Elin nördar ju och snor andras tvättider så hon kunde ju inte luncha med mig, men jag förlåter dig. Yeeees, I DO. :)

Nu ska jag se Gossip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0