Framsteg och JOBB

Idag drog jag hem till skogarna för att tandläkaren väntar på mig 07.30 i morgon bitti. Drog hem tidigt i morse för att mysa lite med Seja och hälsa på mormor och morfar, rätt mysigt att komma hem ibland ändå! Även om det är lika skönt att komma hem till sitt egna. Var även till lekvattnet och ännu mer in i skogen för att hälsa på våra holländska vänner, vilket var otroligt trevligt, även om inte dottern var med. Var även och grattulerade min kära kusin Michaela som blir 24 idag. GRATTIS!

Min chef ringde idag och jag har fått många timmar den här veckan!! PÅ fredag jobbar jag till stängning och tror jag ska in till stan på natten och jobba där så borde slinka i säng runt 5.30 på lördag morgon, inte helt rockigt med tanke på att svärmor och svägerska kommer på besök på lördag! Men nu ska jag inte klaga, jag har en inkomstkälla och det är jävligt tryggt och nice. Min rygg samtycker dock inte...

Men nu är allt klart och ska skickas. Bye.


Kommentarer
Postat av: Elli

Ja det är det ><.

Men underbart när det är gjort :)

2009-10-19 @ 22:51:20
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0